Prufilu
U trellis U-channel post hè un postu di recinzione in forma di cappellu cumunimenti utilizatu in u settore agriculu, in particulare per trellises di uva, cornici di mela, è applicazioni simili. Hà una larghezza superiore di 32,48 mm, una larghezza di fondu di 41,69 mm, è una larghezza tutale di 81 mm, cù una altezza di 39 mm. Ogni postu misura 2473,2 mm di lunghezza è hè dotatu di 107 buchi cuntinui di diametru di 9 mm, distanziati vicinu, chì permettenu una stallazione flessibile di parentesi in diverse dimensioni.
Descrizzione
Diagramma di flussu
Avvolgitore con livellatore--Alimentatore servo--Punch pressa--Formatore di rulli--Taglio volante--Tavola di taglio
Decoiler cù Leveler
Questa macchina combina funzioni di decoiling è leveling. U so decoiler hà un dispositivu di frenu per aghjustà a tensione di u rullu di decoiling, assicurendu un funziunamentu liscio. E foglie di prutezzione di l'acciaio impediscenu u slittamentu di a bobina durante u decoiling, aumentendu a sicurezza è l'efficacia di i costi mentre risparmianu u spaziu di a linea di produzzione.
Dopu à u decoiling, a bobina d'acciaio procede à a macchina di livellazione. Data u spessore di a bobina (2,7-3,2 mm) è u punching densu, un leveler hè cruciale per eliminà a curvatura di a bobina, rinfurzendu a piattezza è u parallelismu. A livellatrice hè dotata di 3 rulli di livellamentu superiore è 4 inferiori per un rendimentu ottimale.
Servo Feeder & Punch Press
Per questu scopu, impiegemu una pressa punzonatrice di 110 tunnellate fabbricata da a marca Yangli, accumpagnata da un servo alimentatore. U servomotore permette una risposta rapida cù una perdita minima di tempu di start-stop, assicurendu un cuntrollu di pusizione precisu. Cù a presenza globale di Yangli è l'impegnu à un serviziu post-vendita di alta qualità, i clienti ponu aspittà un supportu affidabile. I stampi persunalizati sò adattati nantu à i disegni di punzonazione furniti da u cliente, creendu in modu efficiente fori di 9 mm di diametru. I fustelle, custruite da l'acciaio SKD-11, offrenu una resistenza eccezziunale à l'usura è una durezza.
In u prugramma di cuntrollu PLC, simplificà l'input di dati di perforazione gestionendu a quantità di buchi di perforazione. Inoltre, una funzione di memoria di parametri hè furnita per almacenà 10 set di parametri di punching, adattati à i bisogni di produzzione. Questa funzione permette una ricuperazione faciule è l'usu di i paràmetri almacenati senza a necessità di re-input.
Limitatore
Per sincronizà a velocità di produzzione, un limitatore hè posizionatu trà e sezioni di punching and roll forming. Quandu a bobina d'acciaio cuntatta u limitatore più bassu, signalendu una vitezza di punching chì supera a velocità di furmazione di rotulu, a punzonatrice riceve un signalu di stop. Un prompt apparisce nantu à a pantalla di PLC, invitendu l'operatore à ripiglià u travagliu clicchendu nant'à u screnu.
À u cuntrariu, se a bobina d'acciaio tocca u limitatore superiore, suggerendu una velocità di formatura di rulli chì supera a velocità di punzonazione, a macchina di forma di rulli ferma l'operazione. Mentre a macchina formatrice di rulli ripiglia u travagliu, a punzonatrice cuntinueghja u so funziunamentu senza interruzzione.
Questa configurazione assicura a coordinazione generale è l'uniformità di a velocità di produzzione nantu à a linea di produzzione.
Guida
Prima di entre in u settore iniziale di rulli di furmazione, a bobina d'acciaio hè diretta à traversu una sezione di guida cù rulli di guida. Questi rulli assicuranu l'allineamentu trà a bobina è a linea centrale di a macchina, impediscendu a distorsione di i profili formati. I rulli di guida sò strategicamente posizionati longu tutta a linea di furmazione. E misurazioni da ogni rullu di guida à u bordu sò documentate in u manuale, facilitendu u riposizionamentu senza sforzu se un liggeru spostamentu si verifica durante u trasportu o l'aghjustamenti di produzzione.
Macchina formatrice di rotuli
À u core di a linea di produzzione si trova a macchina di formatura di rotuli, un cumpunente pivotale chì comprende 10 stazioni di furmazione. Si vanta una struttura robusta di ghisa è un sistema di guida di scatula di trasmissione, ottenendu una formidabile velocità di furmazione di finu à 15 m / min. Fabbricati da l'acciaio Cr12 à altu carbonu di cromu, i rulli di furmazione eccellenu in durezza è resistenza à l'usura. Per allargà a so vita, i rulli sò sottumessi à a cromatura, mentre chì i fusti sò custruiti da materiale 40Cr.
Codificatore laser volante (opzionale)
Prima di u prucessu di taglio, un codificatore laser opzionale pò esse installatu, sincronizatu cù a velocità di a macchina di taglio senza interrompe u funziunamentu cuntinuu di a macchina formatrice. Stu sistema avanzatu hè dotatu di una interfaccia touchscreen, ochji di induzione, è un supportu di elevazione. Facilita a stampa laser di diversi elementi cum'è testu, grafica, codici QR, è più. Questa automatizazione aiuta à standardizà i prudutti, cuntrullà a produzzione è prumove a marca in modu efficace.
Taglio e codificatore idraulico volante
Dentru a macchina di furmazione, un codificatore Koyo da u Giappone trasforma a lunghezza rilevata di a bobina d'acciaio in un signalu elettricu, chì hè dopu trasmessu à l'armadiu di cuntrollu PLC. Questu permette un cuntrollu precisu di l'errori di taglio, assicurendu a qualità di u produttu in un margine di 1 mm è riducendu i rifiuti. I stampi di taglio sò specificamente pensati per currisponde à u prufilu, assicurendu tagli lisci, senza bavature senza alcuna deformazione. U terminu "vola" indica chì a macchina di taglio pò muvimenti à a listessa velocità di u prucessu di furmazione di rotulu, chì permette un funziunamentu senza saldatura è aumentendu l'efficienza generale di a produzzione.
Stazione idraulica
A stazione idraulica hè dotata di ventilatori di rinfrescamentu integrati per dissiparà in modu efficace u calore, assicurendu un funziunamentu cuntinuu è longevità. Cunnisciuta per a so bassa rata di fallimentu, a stazione idraulica hè ingegneria per una durabilità estesa.
Armadiu di cuntrollu PLC
Attraversu u screnu PLC, l'operatori anu a capacità di gestisce a velocità di produzzione, definisce e dimensioni di produzzione, lunghezze di taglio, è più. E caratteristiche di sicurezza incorporate in l'armadiu di cuntrollu PLC includenu a prutezzione contra a sovraccarichi, u cortu circuitu è a perdita di fase. Inoltre, a lingua affissata nantu à u screnu PLC pò esse adattatu per allineà cù e preferenze di u cliente.
Garanzia
A linea di produzzione hè furnita cù una garanzia di dui anni da a data di consegna, indicata nantu à a targhetta. I rulli è l'arbureti ricevenu una garanzia di cinque anni.
1. Decoiler
2. Alimentazione
3.Punching
4. Roll forming stands
5. Sistema di guida
6. Sistema di cutting
Altri
Tavola fora