video
Prufilu
U pannellu di scaffali hè una parte cruciale di u sistema di racking, pensatu per mantene e merchenzie. Hè generalmente fattu di acciaio galvanizatu cù un grossu chì varieghja da 1 à 2 millimetri. Stu pannellu hè dispunibule in diverse larghezze è lunghezze, mentre chì a so altezza ferma constante. Dispone ancu di una sola curva longu u latu più largu.
Real case-Main Parameters Tecnica
Diagramma di flussu
Decoiler idraulicu cù leveler--Servo feeder--Punch idraulicu--Guida--Roll forming Machine--Tagliatrice è piegatrice--Tavola fora
Parametri tecnichi principali
1. Velocità di linea: Ajustable trà 4-5 m / min
2. Profili: Diversi larghezza è longu, cù una altezza consistente
3. Spessore di materiale: 0.6-1.2mm (per questa applicazione)
4. Materiali adattati: azzaru laminatu à caldu, azzaru laminatu à friddu
5. Macchina formatrice di rotuli:Cantilevered struttura di doppiu pannellu cù un sistema di guida di catena
6. Sistema di taglio è piegatura: taglio è piegatura simultanea, cù l'anzianu rotulu chì si ferma durante u prucessu
7. Size adjustment: Automaticu
8. Armadiu PLC: sistema Siemens
Casu reale-Description
Decoiler idraulicu cù Leveler
Questa macchina combina un decoiler è un leveler, ottimizendu u spaziu di a fabbrica è riducendu i costi di a terra. U mecanismu di espansione di u core pò aghjustà per adattà bobine d'acciaio cù diametri interni trà 460 mm è 520 mm. Durante u svolgimentu, i rete di bobina esterna assicuranu chì a bobina d'acciaio resta in modu sicuru in u locu, aumentendu a sicurità di i travagliadori.
U leveler appiattisce a bobina d'acciaio, alleviendu u stress internu è permette una punzonatura più efficiente è a furmazione di rulli.
Servo alimentatore è punzone idraulicu
U punzone idraulicu funziona indipindentamente, separatu da a basa di a macchina formatrice. Stu disignu permette à a macchina di forma di rotulu di cuntinuà à funziunà mentre a perforazione hè in corso, aumentendu l'efficienza generale di a linea di produzzione. U servomotore minimizza i ritardi di start-stop, dendu un cuntrollu precisu di a lunghezza in avanti di a bobina d'acciaio per un punching precisu.
Durante a tappa di punching, i tacchi sò creati in più di i buchi funziunali per a stallazione di viti. Siccomu a bobina d'acciaio piatta serà furmata in un pannellu tridimensionale, queste tacche sò precisamente calculate per prevene sovrapposizioni o grandi spazii in i quattru anguli di u pannellu di u scaffale.
Codificatore è PLC
L'encoder trasforma a lunghezza rilevata di a bobina d'acciaio in un signalu elettricu, chì hè dopu trasmessu à l'armadiu di cuntrollu PLC. In l'armadiu di cuntrollu, i paràmetri cum'è a velocità di produzzione, a quantità di produzzione, a lunghezza di taglio, etc., ponu esse gestiti precisamente. Grazie à a misura precisa è u feedback furnitu da l'encoder, u cutter idraulicu pò mantene a precisione di taglio in±1 mm, minimizendu l'errori.
Macchina formatrice di rotuli
Prima di entre in a macchina di furmazione, a bobina d'acciaio hè guidata attraversu bars per mantene l'allinjamentu longu a linea centrale. Data a forma di u pannellu di u scaffale, solu i lati di a bobina d'acciaio necessitanu a furmazione. Dunque, impieghemu una struttura cantilever di pannelli di doppia parete per riduce l'usu di materiale, risparmiendu cusì i costi di materiale di rulli. I rulli Chain-drive esercitanu pressione nantu à a bobina d'acciaio per facilità a so avanzata è a furmazione.
A formatrice hè capace di pruduce pannelli di scaffali di diverse larghezze. Ingressendu e dimensioni desiderate in u pannellu di cuntrollu PLC, a stazione di furmazione aghjusta automaticamente a so pusizioni longu i rails quandu riceve signali. Quandu a stazione di furmazione è u rullu si movenu, i punti di furmazione nantu à a bobina d'acciaio cambianu in cunseguenza. Stu prucessu permette à a macchina di formatura di rotuli di pruduce efficacemente pannelli di scaffali di diverse dimensioni.
Un codificatore hè stallatu per detectà u muvimentu di a stazione di furmazione, assicurendu l'aghjustamenti precisi di a dimensione. Inoltre, dui sensori di pusizioni—i sensori più esterni è interni—sò impiegati per prevene u muvimentu eccessivu longu i rails, evitendu cusì slipping o colissioni trà i rulli.
Tagliatrice e piegatrice
In questu scenariu, induve u pannellu di scaffale necessita una sola curva nantu à u latu largu, avemu ingegneriatu u muffa di a macchina di taglio per eseguisce taglio è piegatura simultanea.
A lama scende per eseguisce u tagliu, dopu chì u muffa di curvatura si move in l'altitudine, cumpletendu in modu efficace a curvatura di a cuda di u primu pannellu è a testa di u sicondu pannellu in modu efficiente.
Altru tipu
Sè site intrigatu da i pannelli di scaffali cù duie curve nantu à u latu largu, basta à cliccà nantu à l'imaghjini per approfondisce u prucessu di produzzione detallatu è fighjate u video accumpagnatu.
Differenze chjave:
U tipu di doppia curvatura offre una durabilità rinfurzata cumparatu cù u tipu di curvatura unica, assicurendu un usu prolongatu. Tuttavia, u tipu di una sola curva risponde abbastanza à i requisiti di almacenamento. Inoltre, i bordi di u tipu di doppia curvatura ùn sò micca affilati, aumentendu a sicurità durante l'usu, mentri u tipu di curvatura unica pò avè bordi più affilati.
1. Decoiler
2. Alimentazione
3.Punching
4. Roll forming stands
5. Sistema di guida
6. Sistema di cutting
Altri
Tavola fora