VIDEO
Perfil
U fasciu di scatula hè una opzione robusta adattata perpisantiapplicazioni. In particulare, avemu prisentatu afasciu di scatula di dui pezziper a vostra considerazione. Tipicamente forgiata da acciaio laminato a freddo o laminato a caldo con un spessore che va da 1,5 a 2 mm, è sottoposta a precisaroll formingprima di esse rivestitu per assicurà un equilibriu di l'appellu visuale è a forza durabile. L'assemblea implica una unione sicuradui pezzi di profili d'acciaio in forma di C formati, risultatu in una struttura di tubu robusta. Per a produzzione di travi di scatula, a macchina formatrice di rotulu friddu emerge cum'è a scelta preferita, chì offre efficienza è precisione.
Real case-Main Parameters Tecnica
I rulli di guida sò pivotali per mantene l'allineamentu trà a bobina d'acciaio è a machina, in modu efficaceevitendu a distorsionedi u fasciu di scatula. Anu ancu ghjucà un rolu vitale in u prucessu di furmazione, impediscendu a deformazione di rebound di a bobina d'acciaio.A drittadi u fasciu di scatula tene una influenza considerableua qualità di u produttu è a capacità di portàdi tuttu u scaffale. Posizionati strategicamente longu a linea di furmazione, i rulli di guida assicuranu un allinamentu meticulosu.Misurazionidi a distanza di ogni rullu di guida à u bordu sò meticulosamente documentati in u manuale, chì permettenu aghjustamenti senza saldatura basatu annantu à queste dati, ancu in casu di spostamenti minori durante u trasportu o a produzzione.
Leveler
Dopu à a tappa precedente, a bobina d'acciaio avanza à u prucessu di leveling. Quì, a machina leveling diligentlyelimina ogni curvatura presente in a bobina d'acciaio, migliurà cusì a so piattezza è u parallelismu, in cunseguenza rinfurzà a qualità di u pruduttu finali - u fasciu di scatula. Dotata di 2 rulli di livellazione superiore è 3 inferiore, a macchina livellatrice assicura una precisione meticulosa in a preparazione di a bobina d'acciaio per i passi di fabricazione successivi.
Pretagliatura idraulica
Sta linea di pruduzzioni incorporatiun dispositivu idraulicu di precutting,simplificà a rimpiazzamentu di bobine d'acciaio cù larghezza è spessore variate, mentri simultaneamenteminimizendu i rifiuti di bobina.
Macchina formatrice di rotuli
Diagramma di flussu
Svolgitore manuale--Guida--Livellatore--Pretaglio idraulico--Formatrice a rulli--Taglio idraulico volante--Piattaforma--Macchina di cucitura--Tavola esterna
Parametri tecnichi principali
1.Line speed: 0-4 m/min, regulable
2.Profiles: Multiple sizes-stessa altezza di 50mm, è diverse larghezza di 80, 100, 120mm
Spessore 3.Material: 1.5-2mm
4.Materiale adattatu: acciau laminatu à caldu, azzaru laminatu à friddu, azzaru galvanizatu
5.Roll furmà machine: Cast-iron stru
sistema di guida di a cultura è a catena.
6.Nè. Stazione di furmazione: 18
7.Cutting sistemu: taglio Hydraulic, roll anticu ùn si ferma quandu taglio.
8.Changing size: in autumàticu.
9.PLC cabinet: sistema Siemens.
Casu reale-Description
Decoiler manuale
U decoiler manuale hè equipatu di asistema di frenumeticulosamente ingegneria per regulà a tensione di u rollu di svolgimentu è assicurà un prucessu di svolgimentu lisu. Per mitigà u risicu di ricunniscenza brusca, in particulare per bobine d'acciaio di più di 1,5 mm di spessore,un bracciu di pressahè impiegatu per mantene in modu sicuru a bobina d'acciaio in u locu. Inoltre, e foglie di prutezzione di l'acciaio sò stallate strategicamente per prevene u slippamentu di a bobina durante u svolgimentu. Stu disignu pensativu ùn solu aumenta a sicurezza, ma ancu offrealta efficienza di costu, assicurendu un funziunamentu affidabile è efficiente.
In questu scenariu, un decoiler manualsenza a so propria fonte di energiahè impiegatu. Per esigenze di velocità di produzzione più sustanziali, offremu un optionaldecoiler idraulicualimentatu da una stazione idraulica.
Guida
À u core di tutta a linea di produzzione si trova a macchina di forma di rotulu, un cumpunente indispensabile. Custruitu da un pezzu solidu dighisa, sta macchina vanta una struttura robusta è hè guidata da un affidabilesistema di catena. A so versatilità permette a pruduzzione di diverse dimensioni cun altezza consistente. L'operatori introducenu senza sforzu e dimensioni pianificate nantu à u screnu di cuntrollu PLC, attivatuaghjustamenti automatichidi stazioni di furmazione à pusizioni precise. Di genere, i travagliadori sperimentati necessitanu circa 60 minuti per eseguisce u prucessu cumpletu di cambiamentu di dimensione, chì includenu u muvimentu automaticu di stazioni di furmazione è a sostituzione manuale di a bobina d'acciaio.
UUn puntuagisce cum'è un puntu di furmazione pivotale per l'aghjustamenti di larghezza. Cume stazioni di formatura di rulli si movenu longu i binari, cambianu dinamicamente a pusizione di stu puntu di furmazione criticu, permettendu a produzzione discatula travi di larghezza variabile.
Per u materiale di furmazione di rulli, Gcr15 hè sceltu - un azzaru d'altu carbonu di cromu rinumatu per a so durezza eccezziunale è a resistenza à l'usura. Questi rulli sò sottumessi à chrome-plating per rinfurzà a so longevità, mentri l'arbureti, fatti da materiale 40Cr, sò sottumessi à trattamentu termale per una durabilità aghjuntu.
Tagliu Idraulicu Volante
Dopu avè sottumessu à u prucessu di furmazione di rotulu, a bobina d'acciaio si cunforma gradualmente à un prufilu in forma di C. Hè tandu precisamente tagliatu à a lunghezza necessaria da una macchina di taglio idraulica, mantenendu aerrore di lunghezza di taglio in 1 mm. Stu prucessu di taglio minimizza in modu efficiente a perdita di bobina d'acciaio è si sincronizza cù a velocità di produzzione di a macchina di formatura di rotuli, assicurendu un funziunamentu senza saldatura è senza interruzzione.
Piattaforma
U C-profile iniziale hè trasportatu à a piattaforma superiore è poi imbuttatu nantu à a piattaforma più bassa. In seguitu, u sicondu C-profile hè imbuttatu cù cura nantu à a pendenza media, induve un dispositivu flipping u rota. Questa azione allinea è accatastà i dui profili C verticalmente.
I rulli di guida assicuranu l'allineamentu di i dui profili C, è i tiranti pneumatici di spinta li spinghjenu in a macchina di cucitura.
Macchina di cucitura
A seaming machine mirrors a struttura di u roll forming machine, vantandu astruttura di ghisa è sistema di guida di catena. Ajusta in modu autonomu e pusizioni di a stazione di cucitura secondu a larghezza di u fasciu di scatula. Questa innovazioneelimina a necessità di un saldatore, cum'è tradiziunale, un travagliadore era necessariu di saldare i dui profili C in una formatura post-rollu di fasciu di scatula.
Codificatore è PLC
U roll forming machine hè dutatu di aCodificatore Koyo giapponese, chì cunverte accuratamente a lunghezza di a bobina in segnali elettrici per l'armadiu di cuntrollu PLC. Sta precisione guarantiscierrori di taglio sò limitati à 1mm, assicurendu travi di scatula di alta qualità è riducendu i rifiuti. L'operatori ponu cuntrullà a velocità di produzzione, stabilisce e dimensioni, a lunghezza di taglio, è più via a pantalla PLC. L'armadiu ancu guarda i paràmetri cumunimenti utilizati è offre una prutezzione contra a sovraccarichi, u cortu circuitu è a perdita di fase. I paràmetri di lingua nantu à u screnu PLC ponu esse persunalizati per adattà à e preferenze di u cliente.
Stazione idraulica
A nostra stazione idraulica, dotata di ventilatori elettrici di rinfrescamentu, dissipa in modu efficiente u calore, assicurendu un funziunamentu allargatu è affidabile cù una bassa rata di fallimentu.
Garanzia
À a spedizione, a targhetta indica chjaramente a data di consegna, furnisce agaranzia di dui anni per tutta a linea di produzzione è una garanzia impressiunanti di cinque anni per i rulli è l'arbi.
1. Decoiler
2. Alimentazione
3.Punching
4. Roll forming stands
5. Sistema di guida
6. Sistema di cutting
Altri
Tavola fora